AHLAN WASAHLAN~ SELAMAT DATANG KE BLOG DEENNASOUR

Saturday

Ambang New Year 2008!!!

Yosh!!!
Dah pun tahun baru,,haha,,lambar betul aku membuat entri untuk new year ni,,hehe,,ramai yang tanya aku sambut tahun baru kat mana, antaranya member dalam friendster, opismate aku, exgirlfriend aku [sibuk je pompuan tu] dan juga kakak-kakak aku sebab mak aku tanya..
Kebanyakan diorang ingat aku bersuka-ria sambil angguk-angguk kepala di KLCC,Dataran Merdeka atau pun di Stadium Shah Alam untuk menyaksikan konsert....tetapi diorang salah..hahaha....


Aku malas nak bersesak-sesak dengan orang ramai semata-mata nak tengok artis menyanyi secara livee atau pun nak merasakan feel ambang tahun baru...argh, persetankan semua itu, bukankah itu antara caband maksiat...hahahah [ceramah jap]
Dan keburukannya acara seperti itu, akan berlaku pergaduhan, contoh, malam itu di bukit bintang seorang remaja berumur 21 tahun telah mati setelah ditikam dengan benda tajam menembusi jantungnya.....oleh itu, beringatlah [ceramah lagi..hehehe]


Nak tau aku kat mana malam itu?
Sebaik sahaja blah dari Eye On Malaysia kitorang pergi Bangi menuju ke rumah Hisyam.....kitorang dah atur program BBQ...ramai juga yang join. Erm dalam 10 orang lah
yang join, gempak juga apartment tu kitorang gegarkan.....hahaha..seronok siot..
Yang hadir, Hisyam dan Wan [empunya rumah], deennasour, chang, sam, jeff, mel, wawa, siti dan nana......kebanyakan dari Putrajaya dan Sam jerk duduk jauh iaitu di Pahang sanggup datang sini..yeah, you are rock!!



[ the making of......dari kiri mel dgn kentang goreng, chang dengan ayam dan nana dgn mee]


Antara yang menjadi sajian pada tengah malam itu ialah, kek lapis Sarawak, Bihun goreng, Mee goreng, Kentang goreng, Ayam Panggang, dan adalah lagi tu, pencuci mulut semua....tukang masak mee goreng,bihun dan kentang goreng adalah kaum hawa yang seramai 4 orang, dan lelaki bab-bab yang berkaitan ayam panggang dan yang berkaitan dengannya...ok



[auntara hidangan spesel; dari kiri kek lapis Sarawak, Bihun, buah oren dan ayam panggang hangus, wakakaka]


Tepat pukul 12 tengah malam, sempat juga lah jenguk luar, adalah nampak percikan bunga api, dan menoton astro ria nengok orang buat konsert di KLCC,,erm, dan kitorang memulakan aktiviti dan misi utama iaitu MELANTAK MAKANAN!!!!! yargh!!!

[ini dia antara babak ngeri sepanjang malam itu, p/s aku tak ada dalam gambar..hehehe]

[lepas makan, layan PS2..budak pompuan plak ada program Melodi, gosip panas!!!!
dari kiri; Hisyam, Jeff, Deennasour dan Chang]

[dari kiri, Wan,Nana,Sam,Wawa,Siti,Mel, dan Deennasour..tak ada dalam gambar, Hisyam,Jeff dan Chang]