AHLAN WASAHLAN~ SELAMAT DATANG KE BLOG DEENNASOUR

Thursday

jalan-jalan di KLCC

hoho~
sebaik sahaja gaji bulan 11 keluar, aku terus ke maxis centre KLCC untuk membayar bil internet aku.
kira-kira jak 12 tgh hari, aku sampai dan terus menuju ke destinasi.

melihat kehangatan di luar,
semangatku untuk mengambil gambar kian membakar tambahan pula tiada siapa dapat mengganggu kerana aku pergi berseorangan.
kawan-kawan lain kerja,,,aku cuti kerana menduduki stpm pada paginya.
dan bermulalah penjelajahan dan mata dan tangan ku ligat dan liar memerhati seni fotografi yang boleh aku dan inilah antara hasilnya..........


[aku berada betul-betul di bawah twin tower dan shot ini agak menarik dengan sengaja disengetkan]


[menarik! aku berjaya menangkap tiga bangunan dalam satu frame, bangunan yang menghiasi sekitar Kuala Lumpur]
[ diambil ketika sedang berteduh kepanasan, dan tiba-tiba aku terlihat sesuatu yang indah dan inilah hasilnya]
[angle dari sebelah kanan twin tower dan aku berjaya menangkap hampir keseluruhan menara ini]
[shot ciptaan Illahi digandingkan dengan shot ciptaan manusia. wow!]

[pelancong turut tidak ketinggalan merasai kehebatan KLCC]